onsdag 1. desember 2010

HVEM VANT?


Klokken er slagen
og
vinnerne av
November
konkurransen

er:




Yukinon som vinner Fordeler & Ulemper
Astrid som vinner Vidunderbarn

Jeg hadde også en ekstratrekning som ble vunnet av.
Heidi - psstt, du må sende meg bokønske.

Trekningen ble gjort av random.org
Winners - jeg trenger adressene deres,
eposten min finnes i høyremargen.


Jeg er så glad for at de fleste ser ut til å foretrekke en kombiblogg og fortsetter i samme ånd.
Jeg hadde nok gjort det samme uansett men det later vi som jeg aldri skrev.

Takk for deltakelsen - artig med mange deltakere og det kommer nok flere konkurranser, må bare samle opp litt flere bøker først.

Nå: skal jeg legge meg. Slitt ut av en lang dag, avrundet en 3 timers kollektivøkt hjem fra Oslo. Tog, taxi og kaldt!

6 kommentarer:

  1. Ja, så vann man ikke denne gangen heller da, ikke så mye som et lite lodd eller kort engang. Det eneste jeg har vunne, i hele mitt liv, er trikken, som jeg pleide å ta for å komme meg på skolen i min ungdomm.
    Bitter, jeg, nie, det høres bare sånn ut

    SvarSlett
  2. Gratulerer
    (og et klapp på skuldra til
    ano-ano-anonym )

    Bøkene sendes ut imorgen.

    SvarSlett
  3. Yukinon:
    Du må sende meg adressen din så jeg kan få shippet avgårde gevinsten :-)

    SvarSlett