mandag 29. november 2010

I OBJECT!

Løpende leser later seg!

Jeg kranglet med dørstokken, fikk juling, trøstespiste hele dagen, inkludert nødtelefon til 8K om ekstratilskudd med Smash. Kan ikke en gang huske om jeg fjernet papiret.
- peanuts:


, for det som virkelig irriterer meg for tiden.


SENNEP.

Hva har skjedd med sennepsglassene. Hvilken idiot hos Idun har fått den gjenbruksfiendtlige ideen at melkeglassene mine skulle bli erstattet med ubrukelige og høyst ordinære syltetøyskrukker. Nå kan jeg jo like gjerne skifte merke. Dijon og glass fra Ikea. Sånn går det, selv om Iduns grove er min favoritt. Markedsmessige førjulsamøber.



JEG VIL HA SENNEP PÅ MELKEGLASS!!

- og til det skjer boikotter jeg Idun.

9 kommentarer:

  1. Hehe! Du spiste papiret, di skrulle, 8K sa det til meg. Han syns det var litt snodig men samtidig så veldig velfortjent siden du er så flink å løpe og alt.

    Hvordan gikk det med styrketreningen?

    SvarSlett
  2. Papiret var sikkert det sunneste med hele seansen.

    Styrketreninga gikk så bra at jeg har ikke rørt meg siden lørdag og vurderer å skaffe meg sånn heisekran for eldre på do.
    - rebelsk motsatt av alle (innbilte) gutta foran speilet trente jeg bare bein, nesten.
    (Armene bare henger der.)

    Men altså denne posten handler egentlig om sennep! Drikker du av sennepsglass?

    SvarSlett
  3. Oh boy, oh boy, du er så bra! :P Jeg drikker ikke av sennepsglass, men er det det posten handler om!? Drikker mest av kaffekrus og shakers, men som sennep bruker jeg dijon. Masse dijon!

    SvarSlett
  4. Helt fryktelig er det. Og nå skjønner jeg hvorfor jeg ikke har funnet den grove sennepen og har måttet bruke bergsby i stedet. ikke Dijon. Selv om den er på plastflaske.

    Jeg vil hatilbake glassene..men de kan godt bytte lim på ettiketten så den blir lettere å få av.

    SvarSlett
  5. Akkurat!!
    - og helt enig i det med limet, tar nesten et år å få av - for oss late oppvaskere som liker at ting skjer av seg selv :-)

    SvarSlett
  6. Hei!

    godt å se at flere ikke er fornøyd med iduns fornyelse ;) Lykke til med boikott!
    Så flink du er til å trene!! Heisekran (el personheis) kan være påkrevd etter en hard økt!

    SvarSlett
  7. Du skal se mine enorme påvirkningskraft får glassene tilbake i butikken
    - før du kan blunke
    - fortere enn svint
    - julekveld og kjerring
    - olja lyn
    osv osv :-)

    SvarSlett
  8. Pål er veldig glad i sennepen til Idun, og han sparer på absolutt ALT så derfor har vi også brukt sånne sennepsglass, men legg merke til - "også brukt". Nå er det nemlig IKEA glass for alle penga,etter at jeg var på mitt første besøk for ett år siden. Nyttig informasjon, kanskje ikke :-)

    SvarSlett
  9. Joda, de har mye fint på Ikea. Det er bare så irriterende at vi nå må kaste sennepsglass og bidra til søppelhaugen istedet for å supplementere gin&tonic samlingen.

    Boikotten står ved lag!

    SvarSlett