lørdag 16. oktober 2010

DAGENS TRENING. (7km)

Nok en dag med nydelig vær men hypokonderen i meg kranglet seg til mølle, i tillegg hadde jeg glemt drikkebeltet. Blir overmannet av sinnsyk tørste med det samme beina begynner å bevege seg - alltid - og drassing på halvlitersflasker er kjedelig - ergo:


Mølle - Totalt 7,2km.
1km slooooow oppvarming
0,2km gange.
5km
0,8km subb
0,2km gange.


Det var denne Operasjon Sputnik og babyskrittene da?
Nå løper jeg nesten alltid 5km på 29 noe, de få gangene jeg gidder mer enn 3km på mølle, så med det utgangspunktet er 28 - ok. Tror ikke jeg kunne løpt fortere - men var ikke kjørt, hadde ingen smerter (bortsett fra den sedvanlige strammingen bak venstre kne) og orket til og med et par styrkeøvelser - så derfor: GODKJENT.

Etterpå? Coop, kinasuppe og operamints.
Nå? Vin og operamints (yep, mintsjokolade er det beste jeg vet!).

5 kommentarer:

  1. 7 km på mølle er en prestasjon! Bare tanken er uutholdelig. Så det står absolutt til godkjent og operamints :)

    SvarSlett
  2. Mølle suger som regel livsgnisten ut av meg - men igår var det faktisk ikke så ille - en velvillig holdning fortjener enda flere operas :-)

    Håper du nyter søndagens laubærkos - i morgen må du sette nye mål. 45?

    SvarSlett
  3. Ha ha. Jeg gruer meg til neste løp - nå må det jo bare gå nedover (dvs. oppover med tiden)... Men jeg nyter det enn så lenge :)

    SvarSlett
  4. Mølle er kjedelig og du fortjener både operamints og after eight spør du meg :)

    Hmm..intervaller på mølle er noe for meg utover vinteren også

    SvarSlett
  5. Operamints, After Eight og ThorntonMints - som er den beste av alle, kanskje bortsett fra Premium Dark Mint.

    (og US pikespeiderkjeks
    i sjokomint :-)

    Marit: Grattis med ny milpers til deg også!!

    SvarSlett