onsdag 22. september 2010

DAGENS TRENING (Pilates)

Bilde fra starten av hjemturen. 30min senere var det svart natt og jeg seilte vektløst på fortausfri, nylagt svart asfalt, svartkledt og refleksløs. En av 2010s farligste opplevelser. Prøvde her å ta et prisvinnende bilde av fullmånen - men den ser mer ut som en ufo.

Gårsdagens Trening.
11km Sykkel - Pilates - 11km Sykkel.


Pilatestimen gikk mest utover mage/rygg og er forhåpentligvis derfor ufarlig alternativ moro. Syklingen derimot var skremmende og nok et varsel på hvor SUR og STIV jeg er i beina - lårene også - ikke bare leggene som jeg trodde.
- nesten krampe.

Angstfylt men bæssmorrolig - fram mot søndagens halvmaraton.
Vond hals og bankende hode er fortrengt.

Siste løpetur jeg hadde der jeg ikke måtte stoppe og tøye leggene underveis var siste langtur - (som nå begynner å bli en stund siden).
- må bare gå ut ifra at alle disse problemene kommer av at jeg ikke er vant til å løpe så langt og trenger 1mnd restituering på alle løp over 15km.

Jeg har nå hatt 3 dager løpefri. 2 dager på rompa foran kjøleskapet og sykling/pilates igår. Idag blir det Lysløypa eller Setreveien - håper på magisk kurering og spretne bein.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar