tirsdag 6. april 2010

DAGENS TRENING. (8km)

Gjennomsnittsfart - 5,57/km (10,1), temp +3
Gjennomsnittspuls/Maxpuls - 167/183

Igår skinte sola og jeg lå foran tv-en - idag ble jeg straffet med snø. Heldigvis gikk det over til sluddete regn etterhvert og når jeg endelig kom meg ut var det kun lett dusk. Motvind de første 4 og velsignet puffing i ryggen på vei hjem.


Sprang opp alle bakker og ingen plager i beina bortsett fra litt stivhet i hofter/legger. Fremdeles litt småhoste og vond hals men plaget meg ikke nevneferdig - småhostet når jeg var andpusten på slutten - men ellers ok.

Ble derimot voldsomt sliten opp den siste minibakken og er litt bekymret for Sentrumsløpet - har knapt løpt over 8km siden okt/nov og det vil bli stor nedtur hvis jeg ikke kommer under timen.

HOLD DEG FAST:
Alt i alt en fin tur (og det er det lenge siden jeg har sagt)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar