lørdag 6. februar 2010

DAGENS TRENING. (6km)


Økta idag:
Mølle Totalt 6,35km
1 km oppvarming (8-9)
2min gange
5km - 29,34
(3km - 17,37)
+ subbejogget resten.


Ingen grafer som beviser dagens innsats.
Pulsbeltet koblet ut og Sportstrack nekter å ta imot Garmin data - orker ikke hive meg på Garmin connect. Istedet - et generic 305 bilde.

Kneet som har vært en plage de siste dagene, ubehagelig, løst og klikkende, kjente jeg nesten ingenting til mens jeg løp, var litt ømt rundt 4km - som gjorde at jeg avsluttet på 40min istedet for å fortsette til 7km - men det var alt. Det gikk også greit å gå - helt til kneet ble kaldt og det igjen begynte å kneppe - merkelig nok kan jeg holde det i sjakk ved å stikke en finger inn i låret, foran eller på siden - kan peke mot teorien om for stram tractusstrikk.

Akkurat nå er det igjen stivt og klikkende - men som sagt - løping og kjapp, bestemt gange går bra - wackokne. Jeg hadde bestemt meg for lege på mandag - men nå er jeg litt mer usikker.

Styrke ble kun tåhev, lårmaskin for kneet og mage.

Etterpå: Macdittogdatt, fullpakke med is og doughnuts og vanlig lørdagsstyr (ellers enig med de som mener jeg burde trene mer og lese mindre :-)

2 kommentarer: