torsdag 4. februar 2010

DAGENS TRENING. (5km)

Må innrømme at jeg ikke hadde store forventninger til idag. 2 dagers med sofa, kjeks og null bevegelse slår alltid negativt ut. Kneet står på stedet hvil, ikke spesielt værre men heller ikke bedre.

Andre disaster grunner:
  • 4 timers søvn
  • spist kun søtsaker i 2 dager, komplett lack of kontroll - det eneste jeg tenker på er sjokolade og skolebrød.
  • vred ondkneet mens jeg prøvde (på ordre fra hitler-k) og løfte rompa på Nissan-skit-leiebil ut av grøfta - en grøft vi selvfølgelig også havnet i pga meg - det er også min feil av rørene på badet frøys, bila er på verksted og snåmåkemannen ikke gjør jobben sin.
  • eneste pluss på denne lista er - nabo med traktor.
  • ellers generelt toxic atmosfære, der stadig flere drømmer om børstet stålinnreding i byen.

- så det sier seg selv at ting lå til rette for pur elendighet -
psstt - ikke vår bil,
kun en tilfeldig uheldig.
Hos oss er det MYE brattere, MYE mer snø og veldig MYE dypere grøfter.




- men OPPTUR:
Høyrekneet kjente jeg nesten ikke mens jeg løp, venstre var værre - men knepper ihvertfall ikke like mye - når det er varmt er det også bedre å gå - skal prøve litt lenger før det blir doktor.

Etterpå:
40min styrke med hovedvekt på ben.
Knebøy, framre lår i maskin (nesten ikke belastning), armhevinger på ball (patetisk), greide fremdeles ikke en eneste med nesa i gulvet + noe småtteri jeg har glemt - hoppet over mage og legger.

Måtelig fornøyd!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar