onsdag 27. januar 2010

DAGENS TRENING. (7km)








10km Totalt.

Del 1 - 3km fiasko
Del 2 - 7km triumf :-)

I tråd mantra om tid på bena (insideinfo fra tidliger innlegg) var min tilmålte tid idag 1time. 60min rolig jogg og skulle det bli krise var det helt ok med en og annen gåpause.

At det skulle bli fullstendig sammenbrudd etter kun 1km kom ikke som noe sjokk da bena var melkesyre planker bare etter noen minutter. Jeg sprang, gikk, luntet, subbet og gikk igjen - men etter 3km måtte jeg bare gi opp - det var rett og slett helt umulig å løpe.

MEN: - if at at first you don't succeed -
etter litt surmulende bøy og tøy - noen inspirerende ord fra han på min høyre skulder -
- Till the smoke clears out and my high burn out
I'ma rip this shit till my bone collapse -

- greide jeg faktisk å karre meg opp på mølla for 40min ekstra.

Dagens redning - kun for emergencies & høytsynging.
Chills & Thrills -
perfekt frustrasjon og trening.


- & det ble faktisk 10km til slutt.

2 kommentarer:

  1. hei
    jeg blir utslitt av å høre på deg,tror du overdriver ''litt''
    det er normalt å ha tunge dager,det har alle atleter

    2.tren idag
    samme innstill.
    men pulsen var lavere enn sist
    (131-134-137-139)
    så imorgen må jeg øke til 230watt

    SvarSlett
  2. - pst - det gikk jo bra til slutt.

    SvarSlett