lørdag 30. januar 2010

DAGENS TRENING. (Styrke)


I time styrke
med/uten vekter.


Ingen mølleløping idag. Har vondt i begge knærne, spesielt høyre. Det klikker og lager lyd når jeg bøyer foten. Legger jeg en finger på siden av kneet kan jeg kjenne at 'noe' spretter på plass.


Ekkelt og skummelt - og plagsomt når jeg går, selv om jeg ikke kjenner det hele tiden, det er akkurat som om delene ikke passer sammen og trenger ytre press for å kneppe sammen - høy knipselyd.

Foruroligende lukt av trøbbel.

Tvang meg til ren styrketrening.
Knebøy, utfall, tåhev - et par mageøvelser og diverse armer.

Kjente kneet også under ben øvelsene men bare kneppingen ikke smerter.
Krysser alt jeg har for at det går over - fort!

Ellers:
Vi var 4 på trening idag. 3 trenende og 1 sur med bok - intenst opptatt med vårt (- men ikke mer enn at vi alle (2) fullstendig mistet konsentrasjonen av en yngling i hvit tanktop (svette muskel -- permisjon - reppen) - men det var kun fordi han kunne mange tricksy øvelser - og bare derfor.)

Drukner mine sorger i Smash og Masi.

4 kommentarer:

  1. Kjempebra! Men vær forsiktig med knea dine ! Og kos deg med god samvittighet! :-)

    SvarSlett
  2. Hei, hei
    Knær er det skummelt og gebrekkelig, så må innrømme at jeg er litt urolig, når det kommer til kos dog har jeg ingen samvittighet eller hemninger:-)

    - gleder meg til å lese boka di forresten!

    SvarSlett
  3. Jasså, så dere har tid til å se på andre når dere trener. Håper at det var hun lesende og du som studerte vidundret da, ellers blir jeg litt bekymret. Driver på med å ordne her jeg nå, vi skal ha 6 årsdag, kakene er ready, skal bare dekke bordet og vente på han som skal støvsuge. Høyre-tommel er vanskelig, vil ikke slutte å smerte. traige greier

    SvarSlett
  4. psstt - det med liten skrift er hemmelig :-)

    - du får si til mora til bursdagsbarnet at hum nå ta telefonen og ellers får dere ha en fin gebursttag.

    SvarSlett