onsdag 2. september 2009

DAGENS TRENING. (8km)

Gjennomsnittstid - 6,09/km (inkl. 1,20min gange)
Gjennomsnittspuls/max - 168/183

Nok et forsøk på å komme igjennom denne løypa med en viss verdighet. Det gikk litt bedre - men kom meg ikke opp bakken denne gangen heller - ble hele 1,20min gange som er i meste laget - burde klart å holde ut litt lenger. Neste gang?

Lår og legger - spesielt lår (venstre) var helt ødelagt etter verdensrekordforsøket i knebøy igår. Idiotisk resultat av instruktør med vektløs stang som glemmer seg bort. Den generelle formen virket altså bra men bena var nesten ubrukelige - nedover var det såvidt lårene greide å stå imot vekta mi. Sumobryter på glatt asfalt.



Variert vær - regn, sol og vind i tur og orden. Tørkede aprikoser i lomma ifall jeg havner i grøfta eller roter meg bort.


Fremdeles mye rolig musikk. Dette er den tyngste av fastløypene mine så alle tricksy monner drar - skulle bare ønske disse monnene dro litt fortere og løpsøkonomisk - sa jeg sumo? på asfalt?

I morgen er det treningsfri.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar