søndag 12. juli 2009

SMARTEST I LANDET!

Dette skrek jeg meg til på 2-åringsvis. - Jeg vil også spille ps3 - ropte jeg til meg selv - for jeg er uten tvil den grådigste i huset når det kommer til spill og kronene sitter langt inne. (Pulsklokker derimot)

Det var mye bytting og fram og tilbake. Regner med vi er den eneste familien som trodde vi kunne spille dette uten de såkalte - buzzcontrollers -. Onkel Skrue attack - men det førte bare til at vi måtte tilbake neste dag og bruke enda mer penger.

Artigst er det når alle spiller sammen. Lagt opp som et ekte gameshow - med en ekte sleezy vert. Vi lo godt av kommentarene den første runden - etterpå blir det bare slitsomt og det burde vært en knøvle-buzz-knapp. Spørsmålene er varierte kanskje med litt overvekt av musikk og tv kategorier. Det blir mye gjetting så der stiller jo alle likt :-).

Skuffet over opplegget hvis du skal spille alene. Det går ikke an å lagre og du må begynne på nytt hver gang - ny persona - nytt score osv osv. Regner med det er mye bedre hvis du spiller online - men uten wireless er det lite sannsynlig det blir mye av det. Dessuten har jeg vært jernkvinne mot de som vil spille bilspillene sine på nettet - så jeg er kneblet i eget hjørne og riser egen bak (sukk).

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar