lørdag 8. mai 2010

GÅRSDAGENS TRENING (12km)


Gjennomsnittsfart - 6,05/km (9,8)
Gjennomsnittspuls - 166/185

Nå som jeg er tilbake på GreteW-vogna er det streng disiplin og langtur hver uke.

Nå er ikke mine langturer spesielt lange sammenliknet med de litt mer fremadstormende mosjonisters diskusjon i denne kondistråden.

- ALT over 10km regnes foreløpig som langtur her i huset, men jeg jobber med gradvis oppover og er nå på 12km.

Lekte med tanken på treningsfri, det gjør jeg egentlig hver dag, men lokket og lurte med løfter om snegletempo og gange i alle bakker. Snegletempo ble det innimellom men stort sett var dette alt jeg var god for idag, kunne ikke løpt fortere om jeg hadde hatt nummer på brystet
(faktisk er det nå stadfestet at nummer har ingen betydning als, 5km eller 12km - gjennomsnittsfarten er den samme).


Pluss for å kun gå opp den siste lange bakken - ca 0,2km og forøvrig holde bena i gang, selv om hjernen stadig prøvde på stoppetriks, type - her var det pent, hva med en fotopause?.

Ellers:
Gleder meg til å lese dette om noen år, da maraton er en lek og alle treninger en fornøyelse (for det blir det jo etterhvert, right?) - da skal jeg le kostelig og godmodig over all surejoggblogg jeg bedrev i gamle latere dager.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar