fredag 28. august 2009

SUSHI, BOOKS & MARATON.

I dag har jeg spist lunch i Oslo. Hele veien med toget for å droppe av BookCrossing bøker og spise Sushi (+ et aldri så digert hemmelig innkjøp).


Jeg klarte faktisk å pakke i meg alt dette - delte kun 2 små biter - og hadde det vært mer på fatet hadde jeg sikkert spist opp det også - GREED. Den knallrøde er tunfisk - a first.

Denne porsjonen var en - Medium - og teller du kommer du til 12 biter. Prisen var 99kr. Large var 16 biter til 129kr. Masse mat for pengene og absolutt anbefalt. Idiotien er selvfølgelig at jeg ikke aner hva dette establishmentet heter.

Tror det stod Sushi & noe på vinduet. 8K påstår Sushi & Mat men det kan like gjerne være Sushi og Kebab. Det ligner i forbifarta på ei tacky kebabsjappe og jeg tror mesteparten av salget er take away - kun 2,5 bord innendørs. Det ligger ihvertfall vegg i vegg med Sportshuset/Ladysports og kun 5min fra OsloCity. (Wonderful mat-review dette :-))

Det er 2.gangen vi spiser der og vi gjør det helt sikkert igjen.


Vi er endelig påmeldt. Det var kun 110 plasser igjen på 10km og det var på tide å stikke fingern i lufta, rompa i været og innse at halvmaraton får vente. Den satt langt inne og det svir og være realistisk - men nå er vi altså begge påmeldt på 10km.



Jeg var også innom La Baguette idag og satte fra meg 4 bøker i den offisielle BookCrossing sonen. Ei lita bokhylla smakfullt plassert på nevnte cafê. Plukket også med meg ei bok - Bridget Jones 2. Allerede en seasoned og rutinert deler - rasende utvikling og kynisk desillusjonert rett rundt hjørnet.

Imorgen blir det forhåpentligvis flatløype løping på Gardermoen og litt styrke. Føler en viss lettelse nå når jeg har bestemt meg for distanse og da gjenstår bare å lure fram formen og fikse benet. ENKELT!.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar