tirsdag 12. juli 2011

DAGENS TRENING (3 i 1)

Bilde fra lørdagen, tatt av medbrakt syklistfotograf, 3k, som egentlig skulle fotografere det joggende opphavet, men naturen var mer spennende(?)

Lørdag, 9 juli
Totalt 13,44km
Løypa var nesten identisk med forrige tur. Hestestien til Eidsvoll. Fant avstikkerstien men den var så sølete at vi valgte hovedveien, før lure meg fant en snarvei. Stooopid, det gikk rett opp, i det uendelige, før det, DUH, gikk rett nedover, på asfalt. Det ble mye gåing, banning og knevondt, og jeg gjør det aldri igjen - lekse lært,
- og når man har lært leksa si er det vel verd strevet?

Tarzan?
Snitttid - 6,31/km, temp 20+
Puls - 150/166 - juhuu, nesten ikke sone4.

Det var lesemaraton på lørdag, så istedet for sedvanlige rytmer, ble det lydbok. Lenge siden sist, men det funket. Rolig engelsk butlersaga ga lav puls, lav fart og første ekte rolige langtur på lenge, om ikke - ever.
- verandabyggeren, som jeg ikke kommer til å snakke til før byggverket er ferdig, kom i bil, også ble det pizza, vin og sjokkis, akkurat så mye at jeg bare kunne glemme resten av leseoppgavene.


Mandag, 11 juli
Totalt 19km.
Syklet vi, omtrent samme løype, denne gangen med avstikkersnarvei, som viste seg å være mye kortere og steinete enn antatt, og derfor ikke like perfekt til rundløype som jeg håpet, mest fordi den ender på toppen av en endeløs bakke som må asfaltløpes, helt uten grøft.
Bib. lunch i midten og hovedveien hjem.
Null stress.

Tirsdag, idag 12.juli
Totalt 4,18km
Bakkeintervaller, i hjemmebakken.
Forrige gang, ifjor sommer, løp jeg 11 runder + oppvarming/nedjogg i jordbærløypa. Idag var det så pollenstint og jeg så slapp og sur at jeg kun maktet 8, hoppet også over nedjoggen, så da ble det i overkant av 4km istedet for 7,5.
Den eneste plusset var at jeg løp noen sek. fortere.
Surheten? Familiens økonomiansvarlige hadde ikke betalt tv-regninga. How could she? Slike ting er selvsagt utilgivelig og jeg, ehmm, hun er nå satt på enecelle til bildene igjen flimrer over skjermen. Samme person har også ansvaret for alt som går feil med verandabygging, presisjonsmåling og verden for øvrig. akk, the burden
- skuldrene er så tynget at jeg ikke engang makter laste inn intervallbildene.
Imorgen?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar