onsdag 8. september 2010

SLEEP - SLEPT - SLEPT

Ikke før hadde jeg kommet hjem igår før jeg kollapset over Knausgård5. Trykt inn i boka med skjeve briller og trykksvertekinn.

Skippet sykkel/pilates, kreftene holdt kun til butikk og pizza - godt under dyna mens klokka fremdeles sa 21 - null effekt, greide uansett å sovne av og nå er jeg så trøtt at bare tanken på å bruke hode/kropp frambringer krokodilletårer. Hadde det ikke vært for bussen jeg skal nå om 1t ville jeg krøllet meg sammen på gulvet med tærne i kattepels.

- ellers?
Kløende nese og hodepine
- tør ikke ta ibux etter kondisartikkelen om døende atleter.
Nesten ferdig med KOK5 og Mockingjay ligger klar (yeiii)
Dagens økt, sykle/løpe/svømme er midlertidig kansellert
- mm jeg føler meg bedre når jeg kommer hjem.

Alt jeg vil nå er å sove!

4 kommentarer:

  1. Jeg bare stor hygger meg med bloggen din Ingalil,- du skriver så fornøyelig, og broderer språket til mange mulige mønster og høyder..
    "Jeg krøllet meg sammen på gulvet med tærne i kattepels. :)

    Ta deg en velfortjent pust i bakken kjære deg. Og ikke få dårlig samvittighet om du tilbakekaller de treningsplanene du har fastsatt deg.
    Det er måte på hva kroppen din kan tåle av ulike treningsaktiviteter du kaver på med.:)

    Og er det ikke maraton like rundt hjørnet?

    SvarSlett
  2. Uff a' meg. Håper du ligger krøllet sammen på sofaen nå, og selvfølgelig skal du ikke tenke på trening når kroppen er i ulage! God bedring!

    SvarSlett
  3. Imorgen kommer jeg og da skal vi koooooose oss. Ha på oss høyhælte sko og gå på shopping og kafe og være fine damer. Så slapp av, så plutselig er mamsen der :0))

    SvarSlett
  4. Etter all denne sovingen, avslapningen og helbredende spising - er jeg fremdeles like trøtt, man vet man ikke er helt eslet for maratonlløping når man karrer seg igjennom skarve 17km også ender opp i koma ei hel uke!

    - gleder meg til besøk og takk for all oppmuntring, godt å høre at man fortjener å ligge på sofaen i dagevis :-))

    SvarSlett