fredag 26. mars 2010

GÅRSDAGENS TRENING (8km)

Gjennomsnittsfart - 6,07/km (9,8), temp +4,7
Gjennomsnittspuls/Maxpuls - 165/190

Gårsdagens trening.
Altfor trøtt igår, sovnet foran tv og 3 gale menn som sprang igjennom Sahara, 1000vis av km og her er jeg igang med å klage på mine 8, men sier en ikke at en manns cm er en annen manns mil - eller gjelder det bare trash og treasure?


Hadde utallige problemer med bena i dag. Stive legger, vonde knær og høyre foten ble helt nummen - måtte stoppe å løsne skoreimer ifall det var årsaken, hjalp ingenting så jeg stoppet, gikk opp bakken rundt 3km

- og vurderte å snu - men etter noen minutter gange (lenger enn vanlig), ble jeg mindre stiv og kunne fortsette.

Nummenheten kom tilbake etter 1km og spredde seg opp i leggen, aner ikke hva som skjedde der, tidligere har jeg vært plaget av lignende problem i venstre fot - på mølla - men det ga seg etter jeg skiftet til tynnere sokker. Research needed!

Nedover bakkene og mangel på grøfteløping (sølevann) gikk også utover hofter og knær, spesielt venstre. Klage, klage, klagemur (må tenke på Saharamenn).

Noe positivt??
Bortsett fra bena var det helt greit, lite vind, skuldrene føltes lettere og null problemer med pust, var mindre sliten enn vanlig - selv om pulsen var som vanlig, faktisk litt høyre med tanke på at jeg gikk en stykke.

Litt bekymret over beina - men ellers ok!!

3 kommentarer: