lørdag 13. mars 2010

GÅRSDAGENS TRENING (8km)

Gjennomsnittstid - 6,05/km
Gjennomsnittspuls/Maxpuls - 163/192

Gårsdagenstrening.

Halleluja til stort sett bar asfalt og myk sølebakke men amen til resten. Sliter med en voldsom hodepine de rundt meg påstår er migrene men som jeg tror er angst og spenning siden skuldrene nesten er festet til ørene og nakken knapt kan bøyes - (tror de påstår migrene så de slipper å massere). Sol og ekstremt lys gjorde ikke saken bedre men jeg svimlet da avstede i Dan Brown fart.

Stoppet 2 ganger. 200m opp en bakke og noen sekunder da Dan Brown streiket og jeg måtte gå over til musikk - noe som straks økte farten - svært rytme påvirkelig.


Det blåste kraftig på slutten og så jeg tror det var greit med musikk over lydbok.

Tull med pulsbeltet igjen på begynnelsen, pulsdroppet er bakkegange og den siste km gåturen ned bakken.

- og mer enn det er det vel ikke å si.
Idag blir det mølle og vekter (og ibux).

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar