onsdag 3. mars 2010

BILLIGE BØKER - DYR SUSHI


Etter multipløse men ordinære transporttabber som - forsoving, blingsing og bussmisting - kom jeg da meg endelig på et tog til Oslo.

3 timer senere enn forventet, uten å ha trent (varsko,nb og obs, det er lite trening for tiden) og uten tid til langsom vandring, løplabbetspurting og billig sushi.

MEN - dyr sushi og Bookcrossing treff fikk jeg til.

Det var like hyggelig som forrige gang - selv om logistikken gjør at jeg er en sporadisk gjest - og ikke har lest ut noen av bøkene jeg plukket med meg sist.

Availablelista er igjen tom og jeg fikk med meg følgende bøker hjem

Kranes Konditori
A Fine Balance


Fornøyd så lenge jeg plukker med meg mindre enn jeg leverer ut - så 6 ut og 2 inn er godkjent - (selv om planen var å ikke ta med noe som helst før jeg har kvittet meg med en stabel bib.bøker.)

Ellers:
Ekstatisk over at forrige ukes kjedelige bokvalg er ferdiglest - denne uka har vært mye bedre. Lace Reader og Never Let me Go = fornøyelser og Perlebryggeriet er nesten ferdig.

Jeg har heller ikke spist sjokolade - kun blåbærmuffins og karameller :-)

2 kommentarer:

  1. Har du ikke lest Balansekunst?!? Er det mulig? I så fall bør du sykmelde deg de to neste dagene og se fram til en fin helg. Den er min favoritt.

    SvarSlett
  2. Fabelaktig
    , da har jeg noe å glede meg til.

    SvarSlett