mandag 25. januar 2010

DAGENS TRENING. (5km)

Gjennomsnittspuls/Maxpuls - 165/172

Treninga idag skulle hovedsaklig være styrketrening - skulle bare varme opp litt - og når man nå først er på mølla virker det så bortkasta å bare stoppe ved første svettedråpe - derfor:

Mølle - 5km totalt.
1km oppvarming
2min gange
3km - 16,58
0,8km slubbert.

Styrkedelen - 30min - bestod av knebøy, tåhev og noe armer. Prøvde meg på armhevinger - disaster, klarte ikke en eneste en med nesen i gulvet - kun 5 halveis til gulvet. Her må det lut og klut til så operasjon armhevinger starter - .

Neste styrkeøkt skal jeg klare:
- 1 med nesa i gulvet - (shame, nesten så jeg burde holdt det hemmelig).

Andre ting: Rosiner og mozarella ++ ormkur til katter
- på tide å leke dyrlege igjen.

2 kommentarer:

  1. hei
    slagvolumet på hjertet var 20liter/min(testen fredag)

    1.tren.dag er over:
    belastning 225watt/<80 o/min
    10 min oppvarming 100watt

    intervall 4x4 min(225watt) m/3min pause(lett sykling100w)
    høyeste puls i intervall
    (134-137-140-142)

    husk makspulsen er beregnet til 152
    3tren pr/uke
    ps: skal til Drammen imorgen tirsdag

    raviross

    SvarSlett
  2. Skjønner meg ikke så mye på sykkelwatt og sånt men følger ivrig med og memorerer tallene til neste runde :-)

    SvarSlett