fredag 18. desember 2009

DAGENS TRENING. (Intervall)

Gjennomsnittspuls/Maxpuls - 164/184

Intervaller på Mølle.
2km rolig oppvarming (8,6 - 10)
6 x 1km, ca 2min pause (10,6. 10,7. 10,8. 10,9, 11, 11,3)
Siste drag 11,3 - 12.
1km (ca800m) slappis jogg (7 - 10)

Endelig - progression. Et ekstra drag - 6 x 1 - for første gang. Stort sett samme fart. Langsiktig plan er å komme opp til 10 x 1 før jeg begynner å trikse med fart og pauser. Barn-av-Regnbuen-positiv :-)

Faktisk gikk det helt fint under oppvarming idag - normalt subber jeg kraftløst og dystert av sted - jeg gløttet ned på pulsen like etter jeg stoppet og den var bare 150++, ikke var jeg spesielt svett heller, kun stiv i leggene. Selve dragene gikk også litt lettere enn normalt - fremdeles ikke gøy, men jeg hadde da nok overskudd til å slenge på en ekstra runde.

Vondt?? - kun i knær og lår under gåpausene - ingenting under løping. Fremdeles blikket stivt på skotupper og stundom urytmisk.

- og for å understreke dagens cocky attitude - tunga på rett plass - og på norsk denne gangen.
Men du veit det æ’kke over før den feite dama synger.
Og den feite dama synger når de tighte kara vinner,
Og de tighte kara vinner når det er fight om mat og kvinner.
Og det er fight om mat og kvinner hver dag der jeg kommer fra
Boogiedown Bogstad, det er over når vi overtar.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar