fredag 20. november 2009

DAGENS TRENING. (11km)


Gjennomsnittstid - 5,50/km (10,3)
Gjennomsnittspuls/Maxpuls - 169/178

Alle triks ble brukt. Jeg lirket og lovet gange i allle bakker og sjokolade halvveis - sølvskje og sofahelg - bare jeg klarte å unngå å snu på 3-4km. Det fossregnet når jeg startet, 9+ og motvind som en vegg. Ironisk nok var det dette som reddet meg. Så lenge jeg greide å løpe rolig og kontrollert inn i vinden - ville jeg jo få fantastisk medvind på vei hjem. Det sluttet også å regne etterhvert. Vind i ryggen og yr er dop(amin) for moshonister.


Snudde på 5,5km. Gikk deler av den lengste bakken (som jeg lovet) hele tilbakeveien med vinden i ryggen. Jeg fløy ikke med du hvor deilig det var etter å bakse med motvind og regn de første 5.

Total gange ble 1,16min og 0,12km.

Etterpå vondt i hælen, leggen og meget fornøyd med viljestyrken. Syngende ned bakken (1km). Divine intervention og gospel

Ikke klikk hvis du ikke er i kroppen-er-et-bygg-er-et-tempel modus (huh). Evig vedlikehold, blood, svette og joggesko. Denne sangen gjorde underverker idag.
Working on the building (it's a true foundation :-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar