mandag 2. november 2009

DAGENS TRENING. (5km)


Gjennomsnittstid - 6,24/km (9,4 - inkl. 4,38min gange.)
Gjennomsnittspuls/Maxpuls - 165/181


I går var det mildt med duskregn og bar asfalt men jeg var lat og ville heller slaske meg med sjokolade og sofa. Idag hadde jeg bestemt meg for å vente til 12/13 for å se om regnet ga seg - men når jeg endelig kastet et blikk ut vinduet var alt hvitt, vått og lavende. Elendig timing.

HIGHWAY TO HELL.
  • Måtte skyndte meg ut før det ble mer snø og værre forhold. Valgte bilveien som var idiotisk. Sleip slapsete asfalt + sølevann i grøfta. Bakglatt og skummelt med alle bilene og dusjene jeg fikk.
  • Null feste var døden for lår og legger og nå GRUER jeg meg til vinteren.
  • Mistet all fornuft når jeg så snøen - ett ekstra lag på hele kroppen og fram med stilongsen. Holdt på å få heteslag etter 2km - det var jo tross alt bare 0,4+.
  • Pulsen var ekstrem høy hele veien - over 170 - greit nok at det var slitsomt å skli og spøle men jeg sprang jo ikke særlig fort.
  • Mentalt breakdown og ville bare gå etter 3km. Klarte å lure meg selv til å slå av på farten til nesten gangfart og humpe litt videre. Dette gikk bra en km men så var det slutt. Bråstoppet på 4km og gikk stort sett hele den siste biten - småjogget litt innimellom.


Tiltak:
Glemme hele dagen - tjukk svart strek over turen, innkjøp av brodder og sjokoladestopp (har hørt det hjelper mot det meste).



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar