tirsdag 6. oktober 2009

WHERE IS MY PHONE?


Hvor er dette montro ? - og ja - jeg ønsker meg et bittelite digitalkamera med superstyrke og ny mobil. Mobilen skulle egentlig ha vært på plass allerede men sommel og nedprioritering fra han som skulle fikse (det er ikke 8K jeg snakker om) - har forsinket hele prosessen. Så da får man altså nøye seg med 'låne' bilder.

Lite å rapportere på treningsfronten. Jeg har syklet 16km - fram og tilbake til "byen" (bildet) for å følge tupsiteen til migrenebehandling. Nåler i nakken, knekking av rygg og blåflekkmassasje av skuldre skal forhåpentligvis holde migreneanfall unna forever. Vi lot oss selvfølgelig overtale til nok et besøk og holder snart egenhendig liv i Naprapatkontoret. Behandlingspress?

Jeg skulle ta turen på nytt i ettermiddag + styrketrening men regn og kulde drepte motivasjonen. En sykkelrunde fikk holde - men det er ca en mnd siden forrige styrketrening så jeg er ikke helt fornøyd med selvdisiplinen.

& over.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar