mandag 7. september 2009

DAGENS TRENING. (Run)

Gjennomsnittstid - 5,57/km
Gjennomsnittspuls/Maxpuls - 173/181

Pulsen stemmer ikke. Jeg holder på å bli (er) syk og den er nok endel høyere enn normalt men likevel viser den alltid alt for mye i starten når jeg løper denne løypa. Bare jeg begynner å røre på meg fyker den opp i 180.

Hadde det ikke vært for at jeg skulle hente noe på Eidsvoll hadde jeg hoppet over all trening idag og holdt senga. Vond hals, vondt i hodet og begynner å bli skikkelig snørrete. Hypokonderen i meg roper svinepest - resten av meg later som ingenting (igår kunne jeg ikke gå opp trappa uten å pese) - full fornektelse og jernvilje. Man kan da ikke ha svineinfluensa hvis man er ute å jogger? -- eller??



Samme løypa som sist. Kjedelig - I know - men treningsblogging er altså ikke noe standupshow. Her er det revisortalenter og taktisk planlegging som skaper resultater. Humor og artigbilder kan du lete opp selv - eller ta en ekstratitt på muskelmannen min (hehe).


Det klør i nese og hals. Hele familen snufser og sykekulen på halsen min er hoven. De siste 2 dagene har jeg spist en hel hvitløk daglig. 2 oppskårne båter pr. brødskive, c-vitaminer, tran, manukahonning & makrell. Cytokine Storm or not - hvitløk fikser alt - sa strutsen til hypokonderen.

6 kommentarer:

  1. ravi her
    tungpusthet er en forvarsel til svinein...

    SvarSlett
  2. raviross her
    i dag har jeg kjøpt offroad med tilleggsutstyr,sykkelbukse etc etc

    SvarSlett
  3. Imponerende og veldig kjapt levert.

    SvarSlett
  4. ravi
    så du tidene fra tr.maraton?

    SvarSlett