lørdag 8. august 2009

DAGENS TRENING. (Run)

Gjennomsnittsfart - 5,48/km

Stod opp 6.00 - men kom meg ikke ut for 7,30. Planen var nok en 6km recovery runde men hadde et komplett mentalt breakdown rundt 4,5km der kroppen (eller hodet) bestemte seg for å kun løpe 5km. Full stopp.

Gikk og småløp den siste km og siden det nå likevel hadde skjært seg vekket jeg en nabo og fikk morgenkaffe. Latskapen brer seg - formen svikter - men på den positive siden klarte jeg fint å gå hjem etter besøket og foten kjentes ikke noe værre. Litt spent på hvordan det blir utover dagen. Planen er å hive seg på programmet igjen på mandag - litt fristet til å si uansett hvordan stova er med fotstellet.



Gjennomsnittspuls - 165
(føltes høyere),
Max - 174.




Slet med pust og motivasjon - en kombo av allergi og dårlig kondis tenker jeg - er heller ikke vant til å løpe så tidlig - uten at jeg vet om det har noe betydning.

Nå skal vi hive oss rundt og dra på sykebesøk. 8K ble operert 2.00 i natt og alt gikk bra. Den gode kaffeserverende naboen bringer og henter til stasjonen - og det er bra - så slipper vi taxi og konkurs.

5 kommentarer:

  1. Frøktelig at ei flis i fingeren kan skape så mykje smerte i ein allboge. Hels frå Ugla og ynsk god betring!Elles er eg bra spent på reisa til bøkene dine.
    God helg til dykk alle. Heime og borte.

    SvarSlett
  2. De fleste ulykker skjer i hjemmet ( - har jeg sett på reklame - ). Fliser, rustne spiker og glatte såpestykker er blant de største trusler menneskeheten må bekjempe.

    I den vestlige verden vel og merke - andre steder wrestles det tigre,rasles med samuraisverd og soves på rustne spiker hver natt.
    Pyttsann.

    Alt er bra med pasienten og han kommer hjem så snart betennelsen er ute av kroppen - går nå på intravenøse elefantdoser antibiotika.

    God Helg.

    SvarSlett
  3. Godt at det gikk bra! God helg!

    SvarSlett
  4. posting from ahus. no more fever. the food is not worth talking about. arm i very sore, infection level is still high, think its called crp level. constantly on antbiotics. cant wait to get home. doctor wrapped the bandage too tight. didnt complain, dont want to get on their bad side...bye for now.

    SvarSlett