lørdag 25. juli 2009

DAGENS TRENING. (Spinning)


Joggeforbud Dag 9.

Det ble 1 time spinning. Intervallbasert med stigende intervaller stående (1-5min) og alltid 1min sittende.

Har ikke vært i nærheten av en spinningsykkel siden forrige gang jeg hadde forbud - nov/des - 08. Den gang var det 3/uke i 1 mnd.

Da måtte slutte ta jeg til slutt fikk smerter i høyre fotblad når jeg stod. (Alltid høyrefoten). Overdrivelser er min forbannelse. Idag gikk det bra og kjente lite til de vanlige plagene.

Avsluttet med 45min styrketrening. Armer, mage og litt ben.



Gjennomsnittspuls - 131 (inkludert nedtrapp)

Maxpuls - 156.

POSITIVT: Har vært mye klaging i det siste så endelig et lyspunkt. Kondisjonen er mye mye bedre enn sist jeg gjorde dette. Slet mindre, ble mindre stiv og pulsen var lavere - så noe har det skjedd side jul og takk for det (puh).

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar