torsdag 16. juli 2009

DAGENS TRENING. (6km)

Gjennomsnittsfart - 5,59/km
Gjennomsnitspuls - 165


Jeg begynner på nytt - har nettopp slettet et par avsnitt med syting og dommedagsprofetier over egen løping og fotstell - men sanset meg rundt punktum og forhåpentligvis klarer jeg å formidle samme misnøye i et par enkle setninger -- eller ord. Starting now:

Skit. Det tok nesten en hel km før foten ble varm nok til å fungere og det murret hele veien. Det hjalp heller ikke at jeg knapt hadde spist og var lettere utsultet. Null energi - stoppet på 6km, ga blaffen og gikk resten. Alt i alt var jeg på bena i 8,5km - 6 var løping.



Begynner å bli alvorlig bekymret for at jeg løper på meg en langvarig skade knemessig - så da er det vel bare en ting å gjøre - enda større nedtrapping.


Totalforbud sliter jeg veldig med - da det føles som jeg igjen må begynne på nytt. 1 steg fram og 2 tilbake.

Det blir ihvertfall full stopp til mandag - og deretter til jeg kan gå uten smerte. Turen idag skremte meg - det var nesten helt umulig å løpe i begynnelsen.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar