tirsdag 14. juli 2009

DAGENS TRENING. (Run)


Gjennomsnittsfart - 5,45/km
Gjennomsnittspuls - 165


Slet skikkelig med motivasjonen idag. Det har vært lite løping i det siste pga foten og jeg er usikker på hvor mye - hvor langt - eller om jeg rett og slett skal stoppe og vente på at alt skal bli bra. Nå er det lite trolig at jeg kommer til å følge alternativ 3 - men det lusker i bakhodet.

Utsatte og utsatte men kom da meg omsider ut og da de 300 første smertelige meterne var over gikk det relativt bra. Prøver å holde meg til kortere distanser til foten føles bedre - ihvertfall denne uka. Går alt bra håper jeg å være tilbake i maratonprogrammet neste uke.



Positivt/Negativt: Intet nytt under solen. Vond fot og allergi men på pluss er dette den 3.raskeste 6km jeg har løpt - og det er jo verd å ta med seg.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar