søndag 7. juni 2009

... & SO GOES THE DAYS OF OUR LIVES


-- og idag av alle dager. Dagen da jeg ydmyk skulle ta imot lykkeønskninger og gode ord på veien - i eget festinnlegg - har jeg altså vært bloggsløv.

Takk for alle hilsner, koselige kort (se bilde) og tilskudd til sko og diverse. Det er synd det ikke er bursdag en gang pr.mnd. Jeg tror ingenting på at man blir lei av pakker og kake. Propaganda.

Dagen har jeg tilbrakt i stille og rolig rehab med lesing og spising. Fikk eggefrokost med bokpakke og selvbestemt extra hot pastamiddag med blåskjell. Deretter dro 8K på jobb og Rebellberta i konfirmasjon og mens jeg leste - spilte nr.4 Counterstrike (voldelig zombiespill) - en perfekt søndag med andre ord.

Gaveboka var forresten Haruki Murakami - What I Talk about when I Talk about Running. Lovende tittel og omslag - så det kan hende den bumper noen fra leselista (Hardkokt og Bisettelsen bla).

2 kommentarer:

  1. Grattis med dagen, kjære søster - om 10 år får du kanskje gave!!

    SvarSlett
  2. hehe - nå bumper jeg ihvertfall hardkoktboka.

    Vil det si at du beregner å være ferdig psyko (koko) først om 10år?

    SvarSlett