mandag 4. januar 2010

COUGARVILLE VALLEY


Ikke verdens beste lyd men dessverre er mr.adams ikke alltid like god i studio, noe vesentlig mangler (tsk).
- live deriomot - no contest.

Bedre lyd.


I flere måndeder har jeg unngått fristelsen til å pøse ut lambert synger (og danser) bowie opp i mente, så litt indulgence er fortjent.

Nyttårsfest - gagaskrevet sang, jeg er tilbake i pepitarutene, feberhet i hornbriller og det er så vidt jeg tåler det med vampyr Eric i blodet.

- også grunnen til at jeg ikke snudde på 3km idag.
No guilt - all pleasure :-)

2 kommentarer:

  1. Ser det r meldt sprengkulde på indre østlandet. Take care

    SvarSlett
  2. Her blir det bare kaldere og kaldere - fingrene frøs fast i kassa da jeg sjekket posten idag, vannflaska ble til is på joggeturen og jeg sover fremdeles uten vindu.
    - snart er det vår!

    SvarSlett